Elinesu.reismee.nl

Weekend

Alweer een nieuwe blog, het moet niet gekker worden.. Het wordt wel een korte dit keer hoor!

Dit weekend naar een botanische markt geweest. Dit is een soort park waarverschillendekraampjes staan waarop ze allerlei bloemen en planten verkopen. Daarna fruit gekocht voor de hele week, wat een gezeul met een heleboel tassen vol mango's, bananen, sterappel, papaya's enananas. Hier 's middags gelijk een fruit salade van gemaakt, mmm! En dan ook nog om boodschappen voor het avondeten voor de hele week. Fietsen in Paramaribo is al niet mijn favoriete bezigheid, en al helemaal niet zoveel zware tassen..
's Middags naar Fort Zeelandia geweest. Indrukwekkend om te zien, zeker als je denkt aan de geschiedenis van dit Fort aan de Surinamerivier.
Maandag moet ik om 8 uur bij Betheljada zijn. Dan gaan we afspraken maken voor de werktijden voor komende weken. Ik ben benieuwd, want volgens mij steekt het hier niet al te nauw met de werktijden voor een vrijwilliger..
Ik had hier wat problemen met de stroom. Mijn tablet kon ik opladen, maar die werd niet vol waardoor hij steeds uitviel. En mijn telefoon met mn Surinaamse nummer, een oude nokia ???? laadde helemaal niet op. Waardoorhij naeen paar dagen al uit was.. Dat probleem is gelukkig weer opgelost door een omvormer van 110 naar 220 volt.
Verder heb ik weinig te melden..

Fijne week allemaal!

Groetjes!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!